
gördüğünüz üzere Zafer benim 💪 22 aylık bu sıpa bey doğduğundan beri hep sallanarak uyudu. Kucakta, dizde, ayakta vs. Sadece minik bir dönem sallanmadı sonra yine başa sardık. Geceleri bile uyansa ayakta veya kucakta sallanarak uyuyordu. Bugün denemek istedim. Normalde de yatağında uyumayı sevmiyor o yüzden pufları yere kendi koydu, yastığını battaniyesini getirdi uykusu geldiği için, bende yanıma yattım totsuna hafif hafif vurdum. Pşş, hıı, demeye başladım. Kalkmaya çalıştı geri yatırdım. Burada yatacağız anneciğim hadi bakalım yat yanıma dedim. Öptüm kokladım sarıldım. Biraz sakinleşince vurmayı ve pşş demeyi de kestim yaklaşık yarım saat ila 45 dakika arası sürdü. Sonra be oldu kızlar biliyor musunuz? Tam uyudu sonra kalktı, annem diyip sarıldı koynuma sığınıp yattı. Bende annen burada annecim sen uyu dedim. Şimdi uyuyor. Bugün ilk gün inşallah zamanla süre azalacak ve bu sıpazade desteksiz uyuyacak 😍😍