Oykugoktug Kızlar merhaba bugün ameliyatımın 7. Günü normalde ağrım geçmişti ama dün markete gidip geldim Birde portakal yedim ameliyat yerimde ağrı başladı :/ henüz geçmedi normalmidir acaba korkuyorum kanalda raş filan olmasa diye