Merhaba arkdaşlar kızım 1.5 aylık daha küçük ama gündüz bakınmak istiyor, bu aylarda oyun olarak ne yapıyosunuz? Işıklı çıngırdakalrı var onunla göz takibi yapmıyoruz ilgisini cekeek şeyler yapmaya calısıyorum, ve kitap okuyorum iki üç sayfa, farkı fikirleri olanlar var mı?