Simba61 Merhabalar annelerim bebeğim bugün 6.30 da uyandığınfan beri bu saate kadar yarım saat dahi uyumadı. Gaz ilacı verdim , sallıyorum , kucakta tutuyorum sürekli ağlıyır. Uykuya dalamıyor. Lütfem bir şeyler söyleyin
Myslkya-16 Simba61 biz de 2 ay 16 günlüğüz ve biz de aynı durumu yaşıyoruz. doğru düzgün uyumuyor asla 😑
12-ab Benin kızım da bir ara öyle olmuştu doktorumuz normal demişti büyüdüğü için olabilirmiş. Gaz da olabilir ama emin olun gazının olmadığına
Minasu O donemde benım de olmuştu canım hiç uyumuyordu sabah 4de 5 de uyuduğunu hatırlıyorum ama sonra uyku düzeni oluşuyor bu dönemler olur böyle büyüdükçe düzene girer mutlaka canım 💕
Zeyna_ Bizde 2 ay 15 günlüğüz bende konu açmıştım 17 saattir gözünü kirpmadi diye Banada 3 kere oldu bu. Doktora sordum büyüme atağı dedi ama bence normal değil bu durum Bizimkinde alerjide var doktor ondan dolayida olabilir dedi