Mama yiyorsa mamanın içine zeytinyağını asitini aldırarak koyabilirsin canım benim kızım sürekli mama ile besleniyor her mamasına koyuyorum doktorum önerdi bu arada bende aynı sorunu yaşadım 1 hafta boyunca yapmadığı oldu doktorum karnı tam doymuyorsa o yüzden de yapmaz dedi