Sevdamavi Kızlar göğsümü düzenli sağıyorum 3 saatte bir nadir 4 saati bulur.az önce sag göğsüm de şişlik ve agrı hissettim göğüs sütle dolunca agrıması normal mi sagınca gitti şişlik
Aselinannesi0655 Sevdamavi ben hemşire oldugum halde ben bile korktum anlayamadım ne oldugunu mastit mi acaba süt mü doluyorda öyle oluyor 😂 ayırt etmek güç degil ama pimpirikliyiz
Sevdamavi Aselinannesi0655 eve geldiğim ikinci akşamı titreme ateş tuttu sıtma gibi titredim ayy o zamandan beri korku oldu aynısını yaşamamak için canım ne sorucam sana kaç saatte bir sagmak gerekir mastit olmamak için dört saati buluyor benim bazen
Aselinannesi0655 Sevdamavi düzenli sag o şişlik de süt doluyo o yüzden. Ben de mastit sandım baştan. Ben sürekli sağmıyorum cok agrım olunca sagıyorum. Sen düzenli sağ bızluga at fazlasını
Sevdamavi Ozbek42 öyle de kuzum elime sertlik geldi şişlik aklım cıktı 😂o titreme ateşi yaşadım bi daha yaşamak istemem