Carlistonbiber TospikOglusum eğer düşündüğümse evet bende de var 30 tane ananem yapmış çok iyi yaa ben onunla fayansta kaymayı çok seviyorum 😅😅😅
Carlistonbiber Gokce07 kız vallaha berbat bi ağrı sabit durursam sıkıntı yok ama hareket haline geçince büklüm büklüm yürüyorum o derece sıkıntı 😅😅
eymenkerem Carlistonbiber 10 ay oldu benimde hemde 2. Sezeryanim ama hiçbir agrim sancim yok cok şükür bence bir doktorunuz ilegorusun ben hiç ameliyat olmamis gibiyim. Açıldığını zannetmiyorum ama başka birsey olabilir
Carlistonbiber eymenkerem bugüne kadar benimde öyleydi ama bugün bi tuhaf hissettim zaten devamı gelirse bi doktora gideceğim