Honeyboy Kızlar allah nasip ederse ev alcaz eşim dublex ev istiyo bana pek mantıklı gelmiyo dublex evin avantajları ve dezavantajları ne
dlkcnblt Honeyboy canım eğer iki taraflı da kullanlcaksa ısınma sorun oluyo tüm petekler yanmak zorunda.hepsi yanmasa yanan yerlerde ısı kaybı oluyo
Utopikogretmen Honeyboy temizlik ve doğalgaz faturası eksi yönü .ama geniş olunca misafir kalabalıkta olsa sorun olmuyor birde terasımız var kocaman yaz günleri keyfimize degmeyin inşallah bu yaz oğlumda tadını çıkaracak salıncak aldık ona sırf teras için 🤗
Bbabba Öncelikle hayırlı olsun. Temizliği zor ısınması problem. Sadece çok misafiriniz geliyorsa anneler vs misafir odasını yatak odasının olmadığı kata yaparsın rahatlık olabilir
Misterious Dublexlerde teras olduğu için bir süre sonra mutlaka akıtıyor. Isıtma ve temizlik zaten söylenmiş. Çatı katı olduğu için çatı sorunu illa ki oluyor. Hiç tavsiye etmem. Eşimi ikna edebilmek ve istediğim gibi bı ev bulabilsem direk satarım bu evi.
Sarisu Honeyboy soğuk olmuyor yaz kış sıcak bir evim var üst katımda sadece bir peteği açıyorum 350 den fazla fatura gelmedi bebeğim yenidoğan olmasına rağmen temizliği zor ama çok keyifli tıkış tıkış değilsiniz
0101adana Honeyboy ısınma problem en başta temizlik sorun benim evimde dublex çatıkat la üç kat yardım almazsam temizlik çok zor kullanmadığım odalarda var ama zorlanıyorum heryer de petek mevcut kullandgımız katı üst katı yatak odası felan açık ama fatura bu ay 1 200 geldi yalıtım da var ama soğuk odu diye baya kullandık
Bbabba Bence dublex yerine büyük tek kat bakın. Bizim evimiz öyle 180 m2 hem balkonu terasa yakın büyüklükte hem ısınma temizlik daha kolay
Eminerd Honeyboy dublex ev almaktansa 5+1 4+1 tek katlı daire almak daha mantıklı geliyor bana. Dublexlerin odaları gördüğüm kadarıyla hep küçük oluyor özellikle üst katın