huzunkovankusu canm.merhaba öncelikle geçmiş olsun üzülme düzelir merak etme👍🌺şöyleki ana öğün anne sütü yada mama zaten.ben o.aylarda sabah uyandigimizda emziriyodum bebeğimin durumuna göre kahvaltıyı erken yada geç yapabiliyorum(oyuzden saat yazmiycam)bulamac tarzı vermiştim(bebek bisküvisi,lor peyniri yada labne,tatlı kaşığı üzüm.pekmezi,yumurta sarisi bunları ihlamurla karıştırdım)öğlen püre,yada çorba yaptım ,arada yoğurt ,meyve verdim artık ne varsa evde,akşamda tarhana çorbası ama bu yazdıklarıma bakma çok çok yemiyor zaten bazen hiç yemedi gibi .birde sonradan bulamacı sabah kahvaltilarinda yemedi bende çoğunlukla tek tek verdim elimde yedrdim(ortalık baya batıyo ama yavrumun canı saolsun)👍🌺