Nergis24 Beren- 12 aylıkken 1 şişe kullandim sonra kullanmayı bıraktım acayip iştah açtı kızim 12 aylıkken ortalama 9 kg idi 18 aylık şuan 12 kg
Yusufcum Beren- iki buçuk yaşında balık yağıyla beraber aldım. Kokusu biraz kötü ama sorun çıkarmadan içiyor oğlum bakalım inşallah ise yarar
Beren- Biraz internet yorumlarına baktım tadının çok kötü olduğuna dair şeyler yazıyordu. İştah açtı diyende var bir işe yaramadı diyende var. Çok ihtiyacımız var ben zaten psikolojik olarak çöktüm
Bugraninannesi20 Nergis24 oğlum 10 aylık bizde kullanabilirmiyiz canm dişlerden dolayı suan çok istahsiz
Bugraninannesi20 Nergis24 oğlum 10 aylık bizde kullanabilirmiyiz canm dişlerden dolayı suan çok istahsiz
GamzeNazli35 Bende kullandım kızıma ama işe yaramadı. Onun yerine vitabioal diye vitamin yazdı doktor. Şükür 10 gündür güzel yiyo bakalım diş dönemini atlatmadık daha