Busevedat2501 Kızlar bu gün doktora gittin 1 ay 22 günlük bebegime bu ilaç verildi içirdim yüzünde kızarıklıklar oluştu bu ilaçtan kullanan yan etki gören oldu mu????
Woody Busevedat2501 sizi bir konuya etiketledim. Motilium kesinlikle kullanılmaması gereken bir ilaç. Çoğu Ülkede yasaklanmış zaten
Zeyynooss Busevedat2501 O ilacı doktor bana da verdi, sütümü arttıracagını söylemişti. Bebek için vermemiş olabilir mi doktorunuz o ilacı?
bundlebeach Woody yani bazi ulkelerde yasaklanip hala turkiyede kullanilmasida ayri bi değişik 🙄 tesekkur ederim bilginize 🤗
KaDe Zeyynooss motilium reflü ilacı kusmayı önlüyor diye biliyorum yanlış anlamış olmayın sakın süt artırdığını hiç duymadım
Woody bundlebeach Rica ederim. Zeyynooss https://www.sabah.com.tr/saglik/2014/02/22/bulanti-ilacinda-ani-olum-riski https://tur.doctormazo.com/5875386-motilium-now-banned-for-children-under-12-due-to-serious-heart-risks
Zeyynooss KaDe evet reflü ilacıymış ama yapılan araştırmalarda bu ilacı kullanan annelerin sütünün arttığı görülmüş. İki çocuk doktoruna gidiyoruz ikisi de sütüm az diyince bu ilacı verdi bana.