Merhaba güzel anneler. Acaba kamera veya telsiz satan, satmak isteyen var mıdır?
nlyhpgl Merhaba.İl etiketi ekleyebilmek için soruyorum🐞 Hangi il?
nlyhpgl we weelin wma125 model telsizi var dusunurseniz 90 liraya satiyorum
VERA19 edirne ama kargoyla da alabilirim
Elimde telsiz var weweelen