Merhabalar
2 günlük bebeğim var emziriyorum sanki yara olacak gibi korkuyorum
Emzirmeden sonra krem sürüp delikli olan kalkanı takıyorum
nemli oluyor hatta ıslaksı oluyor
doğru kullanıyorum değil mi
yara olmaması için nemli olması gerekiyor öyle değil mi