Berenbegum merhaba bebegim 10 aylık yaklaşık 2 bucuk aydır muz , kabak, patates, havuc ,peynir, avakado tarzı yumuşak seyleri kendi başına yiyor eger kendi yemek istemezse de ben yine aynı şekilde catal kullanmadan elimle verip ısırmasini sağlıyorum kesinlikle blw tarzi bi beslenme vs örnek almadım tamamen bebegim kendisi istedi. Misal haslanmis yumurtayı yemek istemedi bende kendim gözlemledim çocuğum muz bisküvi elma presini yumurta ile labne karışımı vs sevmiyor bende bi gun elimle verdim baktım ısırıyor 2 disimiz de var ve damagiyla cok guzel eziyor kakasini kontrol ettim bi değişiklik kabız durumu olmadi böyle böyle alıştık bizde. Ilk basta bazen büyük lokmalar alıyor fakat öksürüp çıkarıyor öğürüyor veya siz de bu konuda soğukkanlı olun gozlemleyin aşırı iri olmayacak şekilde besinleri ısırmasına izin verin bu şekilde devamı gelir biz önce muz ile başladık suan cok rahatım. Merak ettiginiz bisey varsa cevaplarım elimden geldiğince yazmaya çalıştım 😊