KlncA Merhaba 🙂 1 haftadır 1 çay kaşığı rezene + 1 çay kaşığı kimyonu sıcak suda 5-10 dk demliyorum ve Günde 2-3 çay fincanı içiyorum. Geceleri yatmadan da rezene-anason poşet çay içiyorum. Sizce ölçüler ve içme sıklığım nasıl? Çok mu , normal mi? Fazla gelir diye korktum. oğlum 1 buçuk aylık. Sanki hafiften sakinleşmeye başladı gazı ve ağlamaları.
dln_ysl KlncA ben anason ve rezene karisimini bebegme iciyorum sabah aksam gayet etkili gazi icin baya rahatladi 2 gundur
Sezenkumsal92 KlncA cok fazla 2 fincani gecmemelu rezene 2 den fazla gecerse bu sefer ters edki yapiyor cnm gunde bir kimyonlu bir de anason lu icebilirsin
Goodnesscircle Gazdan isyan eden bir anne olarak diyetisyene gittim bana bir karışom verdi sabah akşam içmemi önerdi , her sabah ve her akşam 2 fincan içiyorum çok işime yaradı. Gaz sancısı komple birmiyor tabiki ama şiddetli ağlamamız azaldı belki size de iyi gelir 1 çorba kaşığı ıhlamur 1 çorba kaşığı papatya 1 çorba kaşığı rezene tohumu 1 tatlı kaşığı kimyon tohumu 1 tatlı kaşığı anason tohumu ekleyip üzerine kaynamış su koyup, 15dk bekleyip 2 fincan içiyorum. Sabah akşam bu karışımı yapıp 2 şer fincan içiyorum. Kahvaltı sonrası ve akşam yemeği sonrası. Tabi yediklerime de çok dikkat ediyorum. Gaz yapan yiyecekleri yemiyorum😰 ama gerçekten azaldı artık morarmıyoruz🙏