Kuzeyufuk isteyen beni linçleyebilir ama doğruları söylemek zorundayım. Sütünüz varsa mamaya hiç gerek yok midesi zaten küçücük. Kilo alımı normalse mama vermeyin. Mama bebekte ağırlık yapar. Daha dün bir makale okudum. Nasıl biz çok yemek yediğimizde ağırlık yapıyor ise bebeklerde de mama ağır gelebiliyor çok uyumasının sebebi budur. Sütüm az diyorsanız da sütün çok olması tamamen sudan geçiyor. Günde en az 2,5 lt su içmeye çalışın. Yeşil soğan ve yulafında sütü arttırdığını söyleyenler oluyor.