KzyMrv ahh nerde, maalesef sadece mama alıyor. Başlarda göğsümü tutmadı, sarılık vesaire uyanmıyordu. Biberonla besledim biraz anne sütü biraz mama. Ama sonra üzüntüden 1 günde gitti sütüm. Öyle çok sütüm vardı ki sırtım ağrıyordu göğsümün doluluğundan. En çok da ona üzülüyorum. O dolu dolu süt gitti. Şimdi sağım yapmaya çalışıyorum ama 10 cc bile çıkmıyor iki göğsümden. Ne kadar çıkarsa diyorum, ilaç niyetine döküyorum ağzına.