Karenimmm 6.5 aylık kızımla 6.5 aydır egzamayla boğuşuyoruz. Günlük bakımları kremleri vs. Bugün bi uyandık gözünün ucundan yanağına doğru Doğum lekesi gibi bi kızarıklık ve şişlik. Gözü enfeksiyon kaptı zannettim doktora gittik. Kurdeşen dedi 😕 tahlil verdik sonuçları birkaç saate çıkacak ona göre tedavi uygulayacaz. bebeği kurdeşen Döken oldu mu? Nasıl tedavi ettiniz Ne gibi önlemler aldınız bi sorayım dedim.