Bugün aşı olduk sol koldan, 4 saat geçti bebeğim hala çok huzursuz, emekleyen bebek o koluna basamıyor, yüz üstü kapaklanıp ağlıyor. 5ml parol verdim 2 saat önce doktorun taysiyesi ile ama durumda bir değişiklik yok. Akşam üstü uykusunu da uyumadı, uykuya da direniyor. Ateşi yok. Sizce normal mi? (Bebeğim sürekli kucağımda şuan geç cevaplamalar olabilir, şimdiden teşekkür ediyorum)