ervaaaa benm kızımda da oldu. Bebekler anne karnında bizim hormonlarımızla gelişti, doğduktan sonra kendi hormonları çalışmaya başladı
O yüzden bu kızarıklık.. telaş yapmayın yıkayın bebeğinizi, 2-3 gün kntrl edin geçmezse dr a gidersinz ama emin olun çoğu bebekte oluyor