Alikus şimdi linç yicem 😂 doktorumuz bana 4.ayda yoğurtla başla dedi valla tadım falan da demedi 3 ay 17 günlük şuan dün annem yarım kase baya sulu yoğurt çorbası içirdi bayıla bayıla içti 1,5 saat sonra da mama yedi ben ek gıdayı buraya ya da doktora değil de anneme soruyorum onlar gerçekten biliyo çok şükür bizler ölmemişiz ona da bişey olmaz ☺️🤷🏻♀️