Mayisannesi34 Merhaba arkadaşlar bu uygulamadan ikinci el kıyafet alan var mı? Sorun yaşadınız mı? Ücretini falan nasıl gönderdiniz 😊 Ben ilk defa alışveriş yapacağım kayınvalidem güvenilir mi falan deyince size sorayım dedim. Sıkıntı yaşar mıyım ☺️☺️
ATC Mayisannesi34 anam yazmaktan yoruldum 😂😂😂 canım ürünü iyi incele açıklamayı iyi oku satın alırken kartla ödüyorsun kargo da gösteriyor orda ürünü karşı taraf kargoluyor sana geliyor beğenirsen onaylıyorsun para karşı tarafa gidiyo eğer aynı ürün değilse fotograftakilerden farklı bişeyi varsa iade talebi gönderebiliyorsun sen geri kargoluyon paran sana geliyo yani ürün sana ulaşmadan para karşı tarafa gitmiyo dolapta bekliyor güvenilir yani
ATC Mayisannesi34 He ben dolap sandım canım burdan bilemiyorum bide burdan çok fazla kargo ücreti çıkıyor diye duydum