Cerentrsoglu Bebeğim 46 günlük ve kakası olduğu halde 3 gündür kaka yapamıyor ama gaz çıkarabiliyor ıkınıyor bağırıyor bilgisi olan var mı ne yapabilirim ?
iki_prens_annesi_ Cerentrsoglu zeytinyağı 1 cay kaşığı verebilirsiniz emiyodsa bol bol kayisi hoşafi meyve suyu vs tuketin
ArasMom_34 Cerentrsoglu mama yiyorsa zeytinyağı mamasına dökün kaşıkla vermek yerine ogün değilsede ertesi günü kesin yapıyor
Canan27 Cerentrsoglu ay benimde aynı ne yapacagım I bilmyrum fitil yapmam ak için kendimi zor tutuyor um 38 g0nlüğüz 3 gündür yapmadı karnı şiş gaz çıkarıyor.
durucinar Bizde öyleyiz ya müdahale etmemeye bakiyorum ama o kadar çok ikiniyor morariyorki kıyamıyorum artık gazimiz da cabası
Cerentrsoglu durucinar inanın bende müdahale etmemeye çalışıyorum poposuna kulak çubuğuyla zeytin yağı sürün diyorlar ama doktorlar önermesini için yapmak istemiyorum 😞 mamasına zeytin yağı koydum 1 çay kaşığı oda işe yaramıyor
durucinar Cerentrsoglu öylede yapmıyor yapmayan bir kere denedik yok yapmadı çocuk boşu boşuna poposunu ellestik çaresizlikten 🤦
yasmnydn Cerentrsoglu canım bizde aynı sorunu yaşadık 1 aylığız 2 gün önce mamasına bende koydum akşam 3 sefer 1 er çay kaşığı zeytinyağı Gecesinde yaptı sonra da düzeldi kendi yapıyor çok şükür. Maması 60cc
Baby01 1-2 cay kaşığı rezene cayi verin.Arkadasimin doktoru hergun bile verebilirsin demis.Ben cok nadir verdim sorun olmadi
MinnieMouse Baby01 6 aydan once bebege bu tarz seyler verilmemeli. Anne sutu aliyosa anne icebilir ama bebege verilmez. Allah korusun ters etki yapar vebal alirsiniz. Arkadasin dedigiyle yaptigiyla olmaz. Doktora sormadan hic olmaz.
Zeynepnefesinannesi Canan27 Benim bebeğimde öyleydi makatında çatlaklar oluşmuş o yüzden yapamıyormuş şu an ilaçlarını düzenli olarak kullanıyorum ve gazını da kakasınıda kolaylıkla kendisi hallediyor ağlaması ve aşırı ıkınıp morarması geçti iyi bir doktor bulun derim
Canan27 Dr gittim 10 güne kadar normal anne sütüyle besleniyorsa dedi şimdide mesaj çektim fitil yapayımmı diye cevap yazarsa burda paylaşırım cnm
Cerentrsoglu Canan27 ama ıkınıyor ve karnı şişti rahatsız oluyor bilgi bekliyorum senden teşekkür ederim
dilokkee Zeynepnefesinannesi benim bebeğimde de aynı sıkıntı var yaklaşık 8 gündür yapamıyor çok ağlıyor acaba rica etsem doktorun size önerdiği ilaçlar hangileri paylaşır mısınız bende doktora götürdüm aynı sorunu söyledi krem falan verdi de sizinle karşılaştırma yapacam da
Zeynepnefesinannesi Cerentrsoglu Benim bebeğimde öyleydi makatında çatlaklar oluşmuş o yüzden yapamıyormuş şu an ilaçlarını düzenli olarak kullanıyorum ve gazını da kakasınıda kolaylıkla kendisi hallediyor ağlaması ve aşırı ıkınıp morarması geçti iyi bir doktor bulun derim
ArasMom_34 Cerentrsoglu aaaov demekki her bebişe yaramıyor 😔 eğer baya bir süre olursa doktor artık son çare lavman verir sanırım inş ona gerek kalmadan olur 🙏
Zeynepnefesinannesi Cerentrsoglu kendim göremiyordum ben ama doktorumuz farketti bir haftadır ilaçlarını düzenli kullandım tamamen geçmemiş ama hafiflemiş 15 gün daha kullanıp bırakacağız inşallah bi çok doktora götürdğm bende özel devlet ama hepsi göremiyor demekki
Canan27 Cerentrsoglu canım ben şırıngaya zeytin yağı sıkıp popoya yapmıştım öyle yapmıştın1 defa Şimdi yapmıyo.r