Havvahavvaejderha araştırdınız zararlı değil 😁 tabiki haberlerde bas bas cici bebe vermeyin diye bağıran doktorlardan daha derin bi araştırma yapmışsınızdır cern’de falan herhalde. Mama da şeker var doğru ama o sizin çayınıza attığınız şekerden değil laktoz şekeri yani anne sütünde de bulunan bi şeker türü. Ama siz şeker yazısını görünce hepsini aynı kategoriye koyacak kadar derin araştırma yapmışsınız. O dövme postunda millete bas bas bağırdığınız günah varya, o küçücük bebeğin vücuduna o kadar şeker verip zarar vermekle eş değer. Ama ne yapalım yapacak bişe yok demi 😁