Yusufemir4773 Gaz cikardiktan bir süre sonra tekrar olusuyo ve bebek tekrar krize giriyo bağırsakları gelisene kadar bu böyle devam eder canim 6 ay sürdü bizim.
Bebegin ayaklarini sicak tut hep, karnına sicak havlu koy.
Aci elma yagi var istersen danış doktora biz yaptik ayaklarınin altina birer damla sürüp ov kimisi kasiklarinada yapiyor.
Yüz üstü ellerinin icine bebegi alip bacak arasindan bir elini koy karnina gelecek şekilde diger elinde cenesinde olacak sekilde karnına baskı oluyo ve susuyodu bizim bebek öyle gezdiriyoduk evde yada ziplatarak kimisi plates topu uzerinde zipliyor iyi geliyor.