Babys1 Alfaabetaa canım ya Buna süt graniti diyorlar sanırım öyle bir şey. Zamanla geçiyor. Sadece ağız etrafında olursa sütünün yağından demişti hemşiremiz. Yüzün tamamıysa da geçer
Tugcesilam Alfaabetaa gecmiş olsun bnm kozomon ilk dogdugunda sivilceleri vardı 2 ay sonra falan gecti ama doktoruna sor bi