Crocussss Merhaba arkadaşlar, Kızımda ilk kalça usg sinde hiçbir sorun yoktu. Haliyle tekrarına gerek duymadık. 10 aylıkken rutin bir check up işlemi yaptırmak istedim orada radyoloji dr u kalça gelişimi sınırda ortopedi görsün dedi. Nitekim geç kalınmış bir kalça gelişim geriliği sonucuna vardık. Kızım şuan 21 aylık ve 11 aydır arası demirli olan ortezlerden takıyoruz ve aylarca da beraberinde çift bez kullandik. hiç iyi bir sonuç alamadık son kararı 24 aylıkken verecek dr muz. Son aylarımiz ve şunu da dene fayda bulursun diyeceğiniz önerilere ihtiyacım var. Kızımın aylardır ayakları bağlıyken şimdi birde ameliyat olup aylarca alçıyla olma ihtimali beni çok üzüyor.
Nisa_derin12 Crocussss kızım da 2 aylıkken fark ettik ve doktorun çift bez demesiyle bşraz ilerledik şu an 18 aylık yürüyo koşuyo ama kontrole gitmedim hala ameliyat diyecek diye gidemiyorum napıcam ameliyat olunca 3 ay alçı da kalacak Allahım inşallah yavrularımıza şifa verir
cekoslavakporseleni Crocussss hangi şehirde yaşıyorsunuz? Uzman bir doktorla süreci yürütmek çok önemli.
Crocussss Nisa_derin12 2 aylıkken tam müdahale zamanlariydi ama neden bukadar geciktirdiniz sizin ki ortez veyaz bandajla da düzelebilirdi :(
Arhim Nasıl suphelendınız merak ettm sonucta baya buyumus cocuk. Yuruyebılıyor sonucta. Acaba bızde demi var diye dusunmeden edemedim. Ne gıbı belırtışerı vardı acabq
Crocussss Arhim hiçbir belirti yoktu ki ben genel bir kontrol olsun die check up yaptırdım orada çıktı. Bedeninde belirgin bişey yoktu 2 aylık usg si de normaldi. Dr röntgende daha iyi çıkıyor dedi tabi ama bize böyle bişey zamanında söylenmedi.
Crocussss cekoslavakporseleni Trabzon. 2 ayrı hocada eş zamanli takipteyiz. Biri diğerinden farkli bişey söylemedi ne yazık ki :(
cekoslavakporseleni Sizi üzmek istemiyorum, ben de çok üzüldüm çok ağladım. Yarım saat geçse dolup taşan göğüslerim, bir günde sütüm kesildi. Anne için çok zor bir durum, çok üzücü ve yıpratıcı. Çocuğun yaşı ilerledikçe yapılacak uygulamalar komplike hale geliyor.
Crocussss cekoslavakporseleni Bende araştırdıkca öyle kahroluyorum. Yavrum aylardır zaten orteze bağımlı koca uaz sıcaklarını çift bez arası çarşafla geçirdi ama yok yok yok 😔