mltmakbukut benim oğlumda öyleydi birgün iki kez öyle ağzından burnundan kusunca korkup doktora götürdüm hafta sonu nöbetçi doktor vardı yavrumdan kan aldılar damarı bulamadılar enfeksiyon yok dendi kan yetmemiş yine kan istediler falan asla verdirmem dedim ateşi var yenidoğan olduğu için 36.5 üstü tehlikeli yatışı yapılcak dendi lohusa halimle ağlamaktan helak oldum sonra yoğun bakım hemşiresine oğlumu teslim ederken ateşine bakarmısınz dedim ateşi 36 dı bekledik biraz yarım saat sonra tekrar baktı yine 36 di çocuğumu hemen alıp çıktım kendime o kadar kızdım ki çocuğumun canını yaktılar ona mı yanayım az kalsın evladımdan boş yere ayrı kalacaktım ona mı yanayım sonra ptesi kendi doktoruna götürdüm bu normal birşey kusabilir beslenmeden sonra gazdan kaynaklı veya fzla beslenmeden kaynaklı olabilir demişti o günden beri son noktaya kadar doktora gitmemeye karar verdim bu normal bi durum anlayacağınız endişe etmeyin tabi eğer gün içinde her beslenmeden sonra oluyorsa yada çok oluyorsa götürün tabi üşütmüş faln olabilir