Ebru1095 Kızlar bebegın 3.5 aylık ve dogdugundan berı kakası düzensiz bugub 11gün oldu yine kaka yok fıtılde işe yaramdı doktor normal deyıp yolluyor sizce birde cerrahmı görse
Gok_53 Ebru1095 10 güne kadar çok normal yapmaması . Ama bir kaç gün daha yapmazsa götür canım bağırsaklarına bakıyor ultrasonla .
Ebru1095 Gok_53 doğduğundan beri hep böyle 1ay hergun yapmstı sımdi düzen bozuldu acaba makat darlıgımı var
Gok_53 Ebru1095 benim kızım 6 aya kadar öyleydi tüm ultrasonlarına bakıldı hep normal dedi doktorlar. Şimdi de ek gıda sürecinde olduğumuz için yine başa döndük tabi. Ama sizin zamanlarınızda biz de öyleydik yine de her ihtimale karşı gösterin içiniz rahat etsin