Kızım 10 aylık bugün banyo yaptırdım kurularken biraz fazla sürttüm sanırım aşı yeri kanadı. Ucunda beyaz bişi vardı o parça gitti kanamaya basladı yara bandı taktım . Kzıım çok ağladı acımış olabilir mi ? Ve bir sorun olur mu acaba mikrop felan kapmasından korkuyorum