Canım benim hiç üzülme. Benim bebeğim de meme reddi yaşadı aynı sarılığından dolayı uyanmadı, biberonla verdim doysun diye çünkü doyması ve düzenli beslenmesi önemliydi emin olmam lazımdı, acıkınca ağlamıyor derin derin uyuyordu bebeğim. En son Allah’ıma dua ettim alırsa şu memeyi sadaka vereceğim dedim. O hafta hastaneye gittiğimizde bebek hemşiresi memenin ucunu tutturdu, damağına değdirdi.o zaman almaya başladı biliyor musun. Sen de dene yavaş yavaş alacak inşallah. Bir de, biberon verme onun rahatlığına alışan bebeğin memeyi daha da reddedebilir.