Sevgili anneler merhaba
kızımın 2 yaşına girmesine günler kaldı gelin görün ki sürekli bana bağırıyor kızım bağırma neden bağırıyorsun dedikçe daha çok bağırıyor bu sefer bende yüksek sesle bağırma demeye başladım bu normal mi benimle aynı şeyi yaşayan anneler var mı benim bir hatam mı oldu da bu şekilde ilerliyor bu kız yardımcı olabilecek birileri var mı bana