izmir3535 iki gogusten sagdigim zaman ayni miktarda sut gelmiyor.bebegim iki gogsumude emiyor doyuyor aslinda ama sol gogusten emzirirken sag gogsumden cok sut akiyor.fakar sagdan emzirdigimde sol gogsumden cok sut akmiyor.bunun sebebi nedir ki
Nazliece izmir3535 benim de sağ gogsum Oyle yeni doğduğun da fark etmeden birini fazla veriyoruz kanallara fazla süt geliyor
Tugcesilam izmir3535 bmm kıxım 3ay 21 günlük 1 haftalıktan beri mama meme olarak dewam ediyoruz şimdiye kadar güzel gidiyordu ama şu son 1 haftadır sol gögsümü almıyordu sonra bi sıktımki öle süt gelmiyor su gibiydi almıyorda artık orda süt üretimşde yok zaten dogdugundads almamıştı hep sagmıştım 10 günlğk almaya başlamıştı hep sıkıntıydı sol gögüs sanırımsag gögüs daha kolayımıza geliyor
ilaydadogru izmir3535 benimde 1.5 aylim bebegim var 2 3 gundur sol göğüs sismiyor sağ sisiyor emerkende biraz sinirleniyor
izmir3535 Nazliece benim bebegim 1 aylik aslinda hep dikakt ederim en son emzidirgimin tersindeki gogsu vermeye ama başta dikakt etmedim yeni yeni farkediyorum sol gogusten daha az geldigini.umarim sut azalmiyodur😔
Nazliece izmir3535 4 aylık kızım su an da sağ göğsüme bazen çok süt geliyor bazen gelmiyor ama azalmaz merak etme sağdan başlıyorum duymadığını hissedince sola geçiyorum.