Merhbalar arkadşlr buraya bir tanıdıdğımın sevinvini yazacağım umarım bu süreçte olanlara umut olur. 3 başarısız tüp bebek tedavisinden sonra bir kez daha diyerek 4.denediler bu kez farklı bir doktorla 16 yıl sonra inşallah kavuşacaklr yavrularına bu haberi bana verdiğinde onun konuşmalarında uzun bir yolda tökezlemiş olsada bıkmadan hedefine koşan birini gördüm ve mutlu sona Allahın izniyle ulaştı.şunu da diyeyım bu zmana dek gördüğüm tedaviler tedavi değilmiş dedi bu doktorumda anladm dedi ve bunca yıl eşide kendisi de el ele verdi tüm olumsuzluklara rağmen Allaha sığınıp hayrlısını istediler Rabbim evlatlarını hayrlısıyla kucağına almayı nasip etsin.ve bu süreçte olan kardeşlerime de tavsiyem sabır dua ve herkese herşeye rağmen dik durmaları.Rabbim umduklarınıza hayrlısıyla ulaştrsn sizleridde inşallah🌹🌹🌹🌹