Kubraylmz 12 gün oldu doğum yapalı az dikişim varmış ama hala sağ tarafımda agrı var oturup kalkmada zorlanıyorum.dikişlerin düştüğünü nasıl anlarım acısı ne zaman geçer kanamam biraz kaldı sizce agrımaması için necyapılır
Gamzeburkan Kubraylmz benim dikişlerim peceteye gelmişti görmüştüm ama çoktu dikişim bacağınızı ayırarak hiç oturmayın 12 gün olmuş 1 haftaya agriniz azalır diye düşünüyorum
Kursunasker Kubraylmz benim 1 ay sonra düştü dikişlerim ve klitorisimde aşırı kaşıntı hissediyordum meğer dikişler kaynamaya başladığındanmış 40 günü biraz geçti kabamamda bitti
Kubraylmz Gamzeburkan bakamıyorum içim el vermiyor kanamam baya azaldı ama bitmedi sol tarafımda hiç agrı hissetmiyorum sağ tarafımda bugün çok agrı oldu
Kubraylmz arzunur benimki düşmesi gerekmiyormu 12 gün oldu doktor az dikişin var dedi ama kanamam azda olsa var
Gamzeburkan Kubraylmz dediğim gibi 1 haftaya baya azalmış olması lazım baktınız agrı çok bi kontrole gitmekte fayda var