Lonca Ben 3 gün bekledim sonra 3 ay taktım eski halime döndüm , dikişim yoktu ama yapıştırmalı gibi yaptılar etimde dikiş atma yok, sizde dikiş olduğuna emin misiniz eğer yapıştırmalıysa hemen takın geç olmadan başlayın bandınız çıktığı an başlayabilirsiniz