DenizEfeMom Minico gündüz iki saatte bir 60 cc veriyorum gece de kendi ne zaman. Uyanırsa ki 3 gibi uyanır birde sabah 7 de uyanır
Tugcealp Alyazeynep55 aptamilin şeker oranı yüksekmis glikoz varmış bebelac in kalorisi yüksekmis. Komşumuz yenidoğan hemşiresi bebeğinde meme reddi ve gelişim geriliği vardı doktora sormuş kalorisi en yüksek bebelac demiş
Alyazeynep55 Tugcealp anladım canım benimki de az alıyo nutrica kullanmay başladım ama bi hafta kontrolü var doktoru ona göre değişecek mamasını ya benim ki 2900 doğdu suan iki aylık dört kilo
Melmus DenizEfeMom sonrada kilo artimini oldu mu acaba bizde 45 gunluguz zorla 2 saatte 60 cc iciyor en fazla 45 gerisini agzuna sikiyorum ve moralim bozuluyor sanki buyumucek gibi kilo alimi cok az mamaya ragmen😔