Kızlar çocuğumun doğduğundan beri boğazındaki hırıltı bir türlü geçmiyor sürekli bir balgamı var doktorumuz yemek borusu gelişince düzelecek diyor ama artık çok bunaldım hiç mi bir çözümü yok çocuğum beslenmek istemiyor bu yüzden. İyi bir doktor önerisi olan var mı