Bizim ultrason çekildi sakeal gamze altinda 3.9 mm çapında fistürel yapı saptandı kötü birşey değildir büyük ihtimal dedi doktor beyin cerrahi bı görsün dedi gösterdik MR istedi temmuzda MR günümüzü aldık bakalım hayırlısı inşallah sizin de önemli birşey değildir rabbim tüm bebeklere sağlık sıhhat versin inşallah 🤲