Asafina
Benim bebeğimin de burnu cok tikaniyor. Eskişehir’in havası cok kuru. Buhar makinası kullanıyorum. Odani nemini %40dan aşağıya %60dan yukarı çıkarmamak gerekiyor. Ve her gün 2 3 saatte bir her bir delige 7 damla serum fizyolojik damlatiyorum. Bağırsa da ağlasa da yapacak bir şey yok, emmiyor ememeyince daha çok bağırıyor