Ozlmyldz onunla sürekli konuştuğun için ve telefon tvden mümkünce uzak tuttuğundan..belki inanmayacaksınız 13 ve 12 yaşında çocuklarım var 15 aylıkken inanın iki kelimelik cümle kuruyorlardı(anne cu(su),baba del(gel),anne araba(abaya).eminim çünkü vidyoları var flash bellekte.20 aylıkken dediğim her şeyi tekrar ediyorlardı(baba,anne seni çok çeviom(seviyorum)baba seni çok öşledim(özledim) onunda vidyoları var.ama şimdiki çocuklarda inanılmaz bi konuşma geriliği var bunu her defa dile getiriyorum sebebi kesinlikle telefonlar.benim de çevremde o aylarda çocuklar ve kelimeleri yok inanın.akrabamın oğlu 24 ayı doldurdu cümle kuramıyor.çünkü evlerde de muhabbet azaldı .ben çok üzülüyorum .şuan benimde 1 yaş 24 günlük oğlum var.alışığım erken konuşan çocuğa ve endişe ediyorum ya abi ve ablası gibi olmazsa diye.şimdilik anne ,baba,abla(adla),abi(abee),kedi(dedi),miyav kelimelerini çıkartıyor (kedileri gördüğünde yapıyor)ama bende inanılmaz konuşuyorum ve bunun yanında abi ve ablası da olduğu için evde sürekli muhabbet dönüyor onun da etkisi var .(yalnız bu gerileme konusu çevremdeki çocuklardan gözlemlediğim ve annelerinin anlattıkları hani şu kelimesi var ya da yok gibi)