Uraz58 Prematüre 1 ay 5 günlük bebegim var. Kimisi bu zamnlarda su verdigini,kimiside verilmemesi gerektigini söylüyor. Ne yapacagımı şaşırdım. Siz veriyormuydunuz?
Prenses_annesi22 Uraz58 hayır canm anne sütü alan bebege süt verilmez.Zaten içtiği süt %90 su sen bol su iç sütün bol olsun . Bnm kzm 4 ay 16 günlük su vermedım hiç ek gıdaya gecıcem dıye arada 1 yudum veryorm alıssn dıye ama doktor önermıyor su ıhtıyacını karsılıyor sütünle diyor
Ssultannn Uraz58 emziriyorsanız su vermenize gerek yok ama mama kullanıyorsanız mamadan sonra bir iki çay kaşığı demişti doktorumuz o aylarda
Sevda6767 Uraz58 benim ikizlerim de bugün tam 30 günlük oldular günde bir kere mama veriyorum diye hemşire bir çay kaşığı su ver dedi ama ben de senin gibi kararsız kaldım vermedim daha
bke Uraz58 Mama verdiğim için hergun suyunu da veriyorum. Anne sütü ile beslenen bebeklere gerek yok diye biliyorum
BaharBebek34 Suyu doktorunuzun önerisiyle verebilirsiniz, ancak siz aklınıza estiği için vermeyin lütfen. Kabızlık varsa ya da çişi çok koyu renkliyse (turuncuya yakın), doktor lar belki suyu öneriyordular, o da her zaman değil🤷🏻♀️
ikizlerinannesi2985 Uraz58 ben prematüre bebeklerime düzeltilmiş 2 aylıktan beri azcık veriyorum. Şuanda düzeltilmiş 3 aylıklar
Efeesrsy Uraz58 ben mama kullandığım için ilk zamanlarda ne kadar verilmez diye düşünsemde verdim .. 3 aylıktı hatta bardakla içirmeye devam ettim şimdi 5 buçuk aylık suyu bardakla içiyor.. düşüncede makul miktarlarda çocuğa suyun ne zararı olabilir..
BARKINATLAS Uraz58 ben Antalya da yaşıyorum 5.ayına kadar hiç su vermedim.meme mama şeklinde gittik.ne zaman ek gıda vermeye başladım üzerine verdim suyunu.anne sütünden de mamadan da zaten sıvı ihtiyacını karşılıyor.mamayıda suyla yapıyoruz sonuçta.sadece 3 güne bir ağzı pamukçuk olmasın diye karbonatlı suyla temizlemek yeterli.şükür bizde hiç bir sorun olmadı.
AnnesininUmutu Uraz58 Oğlum 8 aylık zorla su içiriyorum. Ağzına su geldiği an püskürtüyor. Şimdiki aklım olsa alışsın diye 1 kaşık bile olsa erkenden başlardım.
Sema123- Uraz58 Tabii ki de bebeğe su verilir bir damla da olsa vermek gerekir. Şu an çoğu insan altı aydan önce vermiyor ama çok yanlış kendi yakınımdan biliyorum su vermediği için bebeğinin böbreklerinde taş oluşmuştu