Sultan_33 Tedavi süreci nasıl ilerliyor bu süreç içinde neler yaptınız yardımcı olurmusunuz geçen hafta Doğum yaptım kızıma cam kemik hastalığı teşhisi koydular bu hastalık kalıcımı yoksa geçicimi atlatanlar varmı aranızda
rbndmrcn Sultan_33 çok geçmiş olsun üstte kalsın tip1-2-3 diye ayrılıyormuş sanırım hastalığın derecesi
Sultan_33 Prensesannesi38 Doğum sırasında iki ayağı kırılmış sonradan kendi kendine kaynamış test yapılmış genetik olduğu anlaşılmış ama bizde böyle birşey yok
Sultan_33 rbndmrcn evet henüz bilmiyoruz ama doktorlar şuan için durumunun iyi olduğunu söylediler tedaviye hastanede başladılar şuan kızım hastanede