Evlatask11
Kızlar 3ay kullanıldı yeni gb cok kullanışlı artık oğlum büyüyor içinde durmuyor bir yaşına girecek 1ay sonra keşke daha erken alsaymışım diyorum.yalniz yenidoğan aparati yok ne yaptım bilmiyorum kullanmayinca. 120 tl ye satıyorum sifiri 200 tl ye almıştım ilgilenenlere resim atabilirim