Simge_ Kızlar bebeğime ne yaptıysam sütüm yetmiyor açlıktan ağlıyor arada mama veriyorum şuan 3 aylık duydum ki 4 aylık ek gıdaya başlayanlar varmış yavaş yavaş sizce doktoru süt yetmeyince beni de erken başlatır mı mamayı azaltmak adına ?
Hilaldgsn Simge_ mama ver canım şu an için küçük daha ek gıda için ben dört buçuk beşe yakın başladım ama sadece yoğurt olarak sende ufak ufak bebeğin gelişimine göre ve de tabiki doktorunun da izniyle yoğurt ve sebze püreleriyle başla ama şu an için erken dediğim gibi
Rojgl Simge_ dort buçuk aylıkken basladık kılo su düşüktü kaşık mama ve ufak tadımlar la devam dutu ıcmedı cunkı oğlum
Cheerfulmom Simge_ mama ver, neden ek gıda veriyorsun doyması için 🤷🏼♀️ Bebeklerin bagırsak Florasını bozuyoruz çok erken başlayarak 6 ay ideal diye düşünüyorum mama zehir degil sonuçta.
dertlikerkenez Simge_ 4 aylık ek gıdaya başladık. Oğlum anne sütüyle besleniyordu. Tadımla geçtiği için mamayı azarlamazsanız ilk 2 ay.