3 ay 11 günlük bebeğimin elleri hep agzında sürekli cuk cuk sesler yapıyor. 2. Ayda başlamıştı el emmeye hala devam. Ellerini keşfediyor diye düşündüğüm için sorun olarak görmüyorum. Cok salyası akıyor. Önlük dayanmıyor. Ve sürekli agzında köpük yapıyor. İnternette köpük için yetersiz beslenme demiş. Acaba dişmi çıkarıyor. Uykularıda çok sıkıntılı. Sizce diş mi?