14 aylık hiçççç bişey yemiyor . Süt vs hiç bişeyyyy bi çocuğun sevdiği hiç bişey olmaz mı yoook . Ne yapacağım şaşırdım kaldım artık . Nutrigen, polivit, sipraktin, Marnys junor, ocean balık yağı kullandım ama yok aynııı . Sizin kullandığınız var mı iştah açıcı vs neyse artık Allah aşkına yardım edin ya . Demir eksikliği var ilacını kullanıyor zaten ama aynı ya . Pütürlü hiç yemiyor zaten 4. Ayından beri böyle zar zor yediriyorum