Merhabalar. 3 ay 14 günlük bir oğlan annesiyim. Bebeğim birkaç gündür mama içmeyi istemiyor. Mamasını içirirken bazen gülüyor bazen etrafı seyrediyor bazen başını sağa solu döndürüyor. Anlayacağınız önceden 2-3 saatte bir iştahla mama içen bebek gitti yerine 4 hatta 5 saatte bir 120 cc mamayı zor içen bebek geldi. Mama içmiyor aç belki ama keyfi yerinde gözüküyor, emziğe gelince emzik emiyor ne yapacağımı şaşırdım. Yardımcı olabilecek anneleri yoruma bekliyorum.