EzgiDuru Kizlar bu hamileyken gobegimin altinda kahverengi cizgi olmustu dogumdan sonra karin kuculunce baya koyu kahve hale geldi. 2.5 ay oldu ama hala gecmedi ne zaman gecer bu cizgi kotu gorunuyor hic gecmeyecek gibi geliyor
Cansu10 EzgiDuru benim boydan boya uzun şekilde her boyada kese yapmaya başladım oraya baya açıldı rengi yavaş yavaş gidiyor gibi
Thesra EzgiDuru 6. Ayda silikleşiyor 1 sene içerisin de komple kayboluyor merak etmeyin banyo yaparken keselerseniz daha çabuk çıktığını görürsünüz💐💐
EzgiDuru Cansu10 ben kese yapmaya korkuyorum karnima sanki bir sorun olurmus gibi sezaryan oldum bu arada
UlkerSD EzgiDuru korkma canım bende sezaryen oldum oraya dokunmadan hafif bi şekilde her banyo yapışımda keseliyorum ve azaldı çok çok az kaldı Bu arada benim de 2 ay oldu Doğum yapalı
Cansu10 EzgiDuru bende sezeryan oldum canım benim göbeğim etrafında karardı keseyle azaldı dene sende
BiciNanaMusi EzgiDuru 4 aylık olucaz ama çok koyu hala göbek içi de kapkara resmen çok kötü görünüyo 😣😣😣