Canım annişler bizim burada ki sütçüden süt alıyorum koyuyorum ocağa başlıyorum kaynatmaya bu sütün fokur fokur kaynaması gerekir diye biliyorum ama fokurdayana kadar tencerenin dibi tutuyor bir kere öyle fark etmeden yoğurt yaptım bütün süt yanığı tadı yoğurda geçmiş haliyle çöp oldu sütçüden aldığınız sütü nasıl kaynatıyorsunuz ? 🌹♥️